søndag 15. januar 2012

Halloween-rør!

Til min søte niese og mine 2 nevøer så lagde jeg noen Halloween-rør i steam-punk-stil. Syns det passer litt godt itil Halloween :)










Jeg har da brukt bokser fra Pringels, stratos kjeks og kakao rett-i-koppen. Disse har jeg malt med svart gesso, struktur maling, akrylmaling, og dekorert med papirfigurer stanset ut med dies fra Tim Holtz, brukt noen metall skilt fra making memories, papirleire.....på lokket har jeg brukt et halloween ark som er festet med en brad i fra making memories.
Boksene er fylt med litt forskjellige ting. Bursdagsgave til bursdagsbarnet (min ene nevø), halloween snop (slanger, hodeskaller, øyer ol), litt fingre, edderkopper, halloween viskelær....og sånt som hører halloween til. Min niese fikk i tillegg en svart byant med en lilla bling på og lilla såpebobler :) Det er mye man kan fylle slike rør med..........

Takk for at dere var innom blogen min :) Ha en fantastisk flott dag videre :)

Ingen kommentarer: