mandag 25. april 2011

Og enda et PÅSKE EGG!!

Ja, det er påske, og påske egg er morsomt å pynte, og en koselig gave å gi vekk. Dette påske egget har jeg laget til en kjempekoselig familie som vi bruker å dra litt på turer sammen med. Og i påsken så skal vi (har da vært på turen når dette innlegget blir publisert, siden vi drar langfredag) på kanotur med overnatting sammen. Siden de er en så fantastisk flott familie, og så koselige tur-venner (å fordi det er påske), så hadde vi lyst til å gi de noe koselig. Så da pyntet jeg dette egget.


Dette egget fant jeg inne på kottet sammen med alle de andre eggene jeg har der. Det hadde folie på seg i utgangspunktet, så det malte jeg med hvit gesso, og så malte jeg det med grønn glam fra tattered angels. Et kjempe morsomt produkt å leke med :) Så har jeg pyntet med blonde fra StoryTeller, blomster og roser fra StoryTeller, Prima og Kort-og-godt, halvperler fra StoryTeller og Prima E-line, og glitterlim (swirler). Dette egget har også fått en sprut med Pearl GlimmerMist på toppen for å gi en ekstra shimmer i blomstene. Egget er fylt med litt påske-kos :)



Takk for at dere var innom blogen min :)

Ha en fantastisk flott dag videre :)

3 kommentarer:

Trude Julie sa...

Wow, nok et imponerende fint påskeegg!
Takk for et par suverene treff i påsken :D

Tigger sa...

* Rødme, Rødme *
Takk sjøl snuppa :) Det var kjempe kos :) Og setter så utrolig pris på at jeg får være med, og for at du er min venn :)

Linda Brun sa...

Hallaisen... Du kan jo kanskje legge ut de flotte LO du laget på papirfest... takk for koselig kommentar i min blogg... knib!