søndag 1. januar 2012

Gave-esker!

Lagde et par gave-esker også......eller, jeg pyntet noen ferdige esker/vesker/poser i papp fra Vestergaard, disse er harde, og derfor lette å pynte, og greie til å bruke som innpakning på små gaver :)
Limte på pyntepapir (Ladybug, storyteller, Maja Design) med Multi medium, pyntet med litt bånd og charms fra Storyteller.



 






Den siste eska i Lilla (det var den første jeg lagde) lagde jeg til ei venninne som elsker lilla, den var i perfekt størresle til hennes gave. De 2 andre var litt mindre igjen, ikke så lett å finne ut hva man skal legge i de (Den ene fik et gavekort i seg, og den andre en heklet klut). Men de var ihvertfall morsomme å dekorere. Litt morsomt å kunne pakke inn i noe annet en gavepapir imellom :)


Takk for at dere var innom blogen min :) Ha en fantastisk flott dag videre og Godt Nyttår :)

3 kommentarer:

Linemoren sa...

HURRAAAAA!!!!!!! ENDELIG! Ett nytt blogg innlegg... jeg har ventet i spenning!!! :D Klems i hundrevis!!!!!

Tigger sa...

Line.....se litt nærmere.... d e 4 nye innlegg :) Og flere kommer...så følg med ;)

Randi Elisabeth sa...

Heldige de som har fått gave og sjokolade hos deg, med de flotte innpakningene :) Godt nytt år Nina, ikke lenge til vi sees nå:D