søndag 20. februar 2011

Ole-Ragner + Brita = SANT

I August 2009 fikk jeg denne meldinga med et bilde fra min halvbror og hans frue:
”No blei du overraska?” På bildet så jeg da de to i bryllupsklær :) Kjempekult :)
De hadde da giftet seg i all hemmelighet på hennes 40-årsdag. Ikke engang guttene viste om det. Ganske kult spør du meg J
Så på min halvbros 40-årsdag i oktober, så hadde de stor bryllupsfest, og jeg fikk da dessverre ikke mulighet til å reise opp, pga papirfest (da er det også mye å gjøre på jobb, og jeg kunne ikke ta fri).
Men jeg fikk laget et ”kort” (pyntet melkehjerte boks) til anledningen, og den så da slik ut.



Her har jeg bl.a. brukt et halloween papir fra MME. Perle/bling-swirlen tror jeg er fra Prima, perlehjertene er fra StoryTeller, det brune båndet rundt kanten på eska med perler ol er fra Nille, Ellers så husker jeg ikke hvor resten kommer fra :)

Ingen kommentarer: