fredag 22. april 2011

Enda et PÅSKE EGG!

Dette påske egget laget jeg til min søte niese oppe i Lakselv, og hun liker lilla. Da måtte jeg jo lage et lilla egg da :) Sist helg så var jeg i Haugesund en tur og besøkte min bror som jobber på Kårstø, utenfor Haugesund, og da passet det jo så fint å lage et påske-egg han kunne ta med opp til henne, siden han skulle hjem til påske :)


Dette var et påske egg jeg hadde liggende, som er malt med hvit gesso, lys lilla crackle paint, sprayet med lilla smooch spritz og glimmermist. Pyntet med blomster og roser fra StoryTeller, Prima og Bazzill, Blonde fra Storyteller, Halvperler fra Prima E-line og Storyteller, og glitterlim. Til slutt sparyet jeg med litt Pearl glimmermist over for å få en litt søt shimmer i blomstene.


Så til slutt må jeg bare vise dere et bilde av bror og meg i Haugesund. Synes det var et litt koselig bilde av oss. Håper det blir noen flere turer til Haugesund sammen med deg, siden du jobber på Kårstø nå :) Det var sååååååå koselig å møte deg igjen :) Vi sees jo ikke så alt for ofte lenger når du bor i Lakselv og jeg her i Sandnes. Kjempe glad i deg bror :)



Takk for at dere var innom blogen min :)

Ha en fantastisk flott dag videre :)

1 kommentar:

Trude Julie sa...

LILLA egg!!! Kan det bli bedre/finere? I think not!