søndag 24. april 2011

Nok et lite PÅSKE EGG !!

For en tid tilbake så var jeg med på en pay-it-forward utfordring på facebook. Der skulle vi kommentere et innlegg hos en venn, så kopiere teksten/innlegget videre på vår egen vegg. De som kommenterte innlegget og som la det videre på sin vegg, de skulle vi lage noe til :) Vi har da 1 år på oss, så da er det vel på tide å begynne. Et år går fortere enn man tror når man er med på sånne utfordringer. Jeg fikk da 2 som jeg skulle lage noe til (det er overkommelig). Den første som jeg lager noe til er Arnhild, og siden det er påske, så fikk hun et lite påske egg med litt påske-sjokolade oppi :)


Dette lille eget er også kjøpt på søstrene grene, malt med hvit gesso og lys grønn crackle paint. Så sprayet jeg med grønn smooch spritz og malte med et tynt lag lys grønn glam fra Tattered angels. Pyntet med blonde fra StoryTeller, Blomster og roser fra Prima og StoryTeller, Halvperler fra StoryTeller og Glitterlim. Til slutt en liten sprut med Pearl GlimmerMist for å få en liten Shimmer i blomstene.


Siden jeg kommenterte hennes innlegg så fikk jeg dette koselige kortet i retur med en hånd-brodert påske-kylling. Kjempe fint og kjempe koselig. Tusen takk Arnhild :) Kortet henger nå på "kort-snoren" på veggen min sammen med alle jule-kortene (jula varer helt til påske, å så er de så koselige) :)






Takk for at dere var innom blogen min :)

Ha en fantastisk flott dag videre :)

1 kommentar:

Trude Julie sa...

Løvely, løvely, løvely! Det er det eneste å si om dette egget :D