onsdag 2. februar 2011

BLEIEKAKE til lille Christopher!

Et vennepar fikk en liten gutt 17 Januar i år, og han heter Christopher. I den annlednng så måtte jeg jo lage ei bleiekake. Denne gangen kunne jeg lage den litt høyere enn sist, siden jeg ikke skulle sende den i posten (mye mer praktisk å bare levere den på døra) :)























Utenom bleier, så har jeg brukt bånd fra Harvest og noen nye fra DoCraft, og det hvor det står "baby" på har jeg kjøpt hos Familieskatter (det er fra vestergard). Bokstavene er noen gamle fra Making Memories.
Har også brukt en "stjerne"-nål som pynt. En jeg fant innimellom alle tingene mine, men vet ikke hvor den er fra. Men den ble kjøpt hos Familieskatter for veldig lenge siden.










Blomstene og sløyfene er også fra DoCraft. Halvperlene er fra StoryTeller.
Kortet er laget med papir, punch, blomster, sløyfer og bånd fra DoCraft, baby-båndet fra vestergaard, bazzill, og halvperler + stempel fra Storyteller, glitterlim...festet til kaken med noen binderser fra Basic Grey.

Som "krem" på kaken har jeg klipt opp silkepapir i tynne strimler. "Fatet" er en papp-plate som jeg har klipt til, og dekt med sølv folie.

På toppen har jeg satt en liten porselens-bamse jeg har kjøpt hos Kreaktiv på kvadrat. Den var bare såååå søt, at den måtte få bli med på kaka :)












Til Slutt så pakket jeg inn hele kaka inn i cellofan-plast (vet ikke helt hvordan det staves men...jaja) og bandt baby-båndet i toppen. Ferdig, klar til å leveres :)

1 kommentar:

Katrine sa...

Knallflott kake! Regner med den ble godt mottatt