søndag 13. februar 2011

Morsdag og litt Tante-kos :)


I dag er det morsdag, og da har jeg laget et lite pose-kort (fylt med godis) til min mamma og Prebens mor. Men når man først lager ett og to kort, så kan man like gjerne lage et par til. Tar jo ikke så mye lenger tid det, når de blir laget så å si like. Derfor har jeg startet min egen lille tradisjon som heter Tant-kos. Hvorfor skal bare mødrene våre ha kos når vi også har så gode å snille tanter også. Den ene er til min kjempe snille tante opp i nord som har strikket mange votter og sokker til meg. Jeg er så utrolig glad i henne, og setter så utrolig pris på alt hun gjør for meg. Så dette er en av måtene jeg prøver å vise min takknemlighet til henne for alt hun har gjort for meg. Den andre er til Prebens gode tante i Oslo. Ei herlg dame som jeg har blitt utrolig glad i :)

Har brukt mønster ark fra 6x6 blokker fra prima (Fairy Flora tror jeg denne serien het), grønn bazzill kartong, spellbinders dies, og de nye stemplene (morsdag- og sjokolade plata) fra StoryTeller :) Stiftet kortet fast i en clear bag. That´s it :) Enklere kan det vel ikke bli :)

Gratulerer med dagen til alle mødre:) Uten dere hadde ikke vi vært her i dag :) Men jeg må da også få si gratulerer til alle våre tanter som også er der for oss og hjelper oss så godt de kan :) Kjempe glade i dere alle :) Ha ei fortsatt god helg :)

1 kommentar:

Trude Julie sa...

Så koselige posekort, helt deg.
Tusen, tusen takk for veldig koselige kommentarer i min blogg, du er et ekstraordinært og fantastisk menneske Nina! Så glad for at vi er venner.