søndag 20. mars 2011

Påske-boks :)

I helga har jeg pyntet et Pringles-rør, og laget et "påske-rør" :)



Har malt med gesso og hvit crakle paint, og så sprayet med gul spritz :) Så Pyntet jeg med Diverse blomster fra Prima og Storyteller, bokstaver fra Prima, bling og halvperler er også fra Prima, bånd fra MME, søstrene grene og et jeg har fått en gang. Swirlene har jeg laget med glitterlim.



Så siden jeg nå var inne på å vise dere påske-ting, så tenkte jeg å vise dere det jeg lagde i fjor, siden jeg ikke fikk lagt det ut i blogen da.

De på jobb fikk bare en rask liten pose med Kvikk-lunsj (Påske tur-sjokolade nr 1), De er pyntet med noen rester fra Making Memories serien Flutter, en fjær, og en liten påske-kylling.


Mamma og Mor til Preben fikk hvert sitt påske-egg som jeg har malt hvit med Gesso, og pyntet med en liten påske-kylling, fjær, blonder/bånd, noen roser (fra storyteller), blomster (Prima) og halvperler (storyteller).


Ha en fin dag :)

3 kommentarer:

Trude Julie sa...

Det var en gullfin påskeboks, den som får den blir nok superglad, for denne var veldig, veldig fin.
*klem*

Katrine sa...

Wow, røret ditt ble jo knallkult! Spesiellt med svampeteknikken og den gule spritzen. Og de påskeeggene dine fra i fjor var rålekre.

wimsyś scrapperier sa...

Den blei knall tøff Nina♥ Flink du er :)