lørdag 12. mars 2011

Snart Papirfest :)

Ja, nå har jeg da meldt meg på papirfesten 2011 (første helga i april), og meldt meg på 2 kurs. Skal bli spennende. Jeg har da ikke scrappet skikkelig på kjempe lenge, og har falt litt ut av den der scrappingen, så nå blir det store spørsmålet....hva skal man scrappe, å hva skal man pakke :D hehehehehehe


Det første kurset jeg har meldt meg på er allerede første kvelden, Celebrate Life med Natalie Kalbach.
Alltid kjekt å grise med litt glimmer mist og få litt ny inspirasjon :)


Det andre kurset er på lørdag, Steam-punk minialbu med Lene Neby.
Denne stilen ble jeg ganske fasinert av da jeg leste om den i scrapbooking mm for en tid tilbake, og har siden da hatt lyst å lære meg den :) Kjempe tøft :) Så nå glerder jeg meg masse :)

Kom å bli med dere å da vel :)

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: